* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Decyzje środowiskowe i oceny oddziaływania na środowisko – aktualny stan prawnyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu zostaną omówione najnowsze zmiany wprowadzone ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Termin: 2025-08-28 - 2025-08-29 Lokacja: online, Mazowieckie |
1490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuIntensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz! Termin: 2025-09-30 - 2025-09-30 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
550.00275.00 zł 275.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Czas pracy kierowców i prawidłowe użytkowanie tachografów w 2025 r.J.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie pomocne w planowaniu pracy kierowców oraz w przypadku kontroli przedsiębiorcy. Omówimy aktualne regulacje oraz projektowane zmiany. Termin: 2025-10-14 - 2025-10-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
990.00 zł 1217.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim AtutemWSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak oszczędnie podróżować w kryzysie - pierwszy poradnik dla firm2009-05-21 15:09:47Portal edukacyjny PodrozeFirm.pl wydał jedyny w Polsce poradnik dla firm „Podróże Służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie”. Książka przeznaczona jest głównie dla travel managerów, czyli osób odpowiedzialnych za politykę podróży służbowych w firmach i korporacjach. Autorką poradnika jest Barbara Dziedzic - ekspertka w zakresie optymalizacji podróży służbowych. |
|
Praca Coacha2009-04-20 13:43:20W ostatnim czasie na rynku pojawia się coraz więcej ofert dotyczących coachingu. Może to rodzić różnego typu pytania. Kim jest coach i jaka jest jego rola? Czy jest to metoda, styl pracy czy zawód? Warsztat pozwoli uzyskać wiedzę na temat tego czym jest coaching, czym różni się od innych form rozwoju, jak przebiega proces coachingu, w jakich obszarach można i warto go stosować, jakie są korzyści z coachingu dla klienta. |
![]() |
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
![]() |
Ekologicznie – e-learningowo2008-12-19 15:27:14Proces nauki jeszcze do niedawna mógł odbywać się tylko i wyłącznie według zasady: nauczyciel – książka – notatki własne – analiza treści. Wynika z tego, że nauka ściśle powiązana była z posiadaniem książek. Obecnie tendencja ta zaczyna się gwałtownie przeistaczać. |
![]() |
Europejski Fundusz Społeczny – podsumowanie działalności w branży szkoleniowej za lata 2005 - 20072008-03-02 19:32:48Z pomocy Europejskiego Funduszu Społecznego dofinansowującego przedsiębiorców i pracowników firm w latach 2005- 2007 skorzystało ponad 390 tysięcy firm, organizacji i instytucji. |
Szkolenia obsługa klienta Barcelona
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.